~As for me and my scraps, we will serve the LORD!~
Feel free to visit my photo blog 365 Project...Photos of Faith, Family, Friends

Friday, December 05, 2008

No Turkeyday Pics?!

Nope, not ONE, how is THAT for rebellion?! But I have to admit, I have taken a few photos since then and here they are as proof ;). HOPEFULLY the boys are going to let me take a bunch this weekend IF IF IF I ever get the stinkin decorations on the tree! I miss having oodles of pics of my boys, but they just refuse or grumble so much it doesn't seem worth the fight sometimes :(....anyway, here are a few recent pics of Tink and I think one or two of the boys ;)

Just some pics before school...it was bring your teddy bear day....
**Tink (chloe) has a problem with not wanting to look directly AT the camera so I have tons of pics of her making this face....**




This is her current "pick" of stuffed toys...that is a baby outfit she bought with her change at goodwill during 99 cent kids clothes day a few weeks ago, and yep, she bought it specifically for THIS teddy bear "cuz he was nekked momma! except for his gwasses"


Since finanaces are a bit tight (lol that is an understatement) Tink & I have started making clippies for her hair instead of buying them...this is one of her favorites....



This is not the greatest pic but it shows how my daughter dresses a LOT of the time....the turtleneck was a 99 cent goodwill find, i think the tights were bought at walmart last year but they too might be from the big g.w. (no not the president, goodwill of course), the "shirt" is a dress that is 2 sizes too small as are the pants (the pants are actually a 24 month but she LOVES them and they fit her waist so she says they "still fit"...)


This is her cry baby face...




see how short the pants are lol they have went from pants to capris and are pushing becoming shorts soon! lol



lane made me promise not to post these on myspace, so I honored his wishes ;) (hey now, he didn't say a word about posting on my blog!) I have to grant him one thing, his nose is NOT that big...not sure if it is the angle or b/c he has his face scrunched up in laughter & pain but his nose does look ginormous in this pic....the younger 2 were using him as a "horse"...keep in mind, elijah is NOT a small child lol so this was a lot of weight!


another "not so great" pic, but this just reminded me (when I took the pic from across the room trying to be incognito) that even at 10 yrs old, li'l boys need snuggles from time to time ESPECIALLY from their daddies...


One of my new faves of tink :) That is her baby that goes with us whenever the teddy bear doesn't...tink's dress AND the baby's dress, 99 centers!

She would sit on his lap, but acted like she was mute...she absolutely refused to do more than nod yes or no to him lol...he looks kinda grumpy or something in these pics but he was a very nice santa and the pics were free! I took these 2 and they gave us one...it was at BassPro Shop the weekend after Thanksgiving and they allowed you to bring your own camera too (at the mall Santa, you can only take your own IF you are buying one of their packets too and the cheapest is like 18 dollars for a 5x7!!!!) soooooooooooooooooo another buck or two saved ;) and we still got to see the big guy in the red suit....



this was actually AT Bass Pro, I just deleted the background (it wasn't a pretty backdrop like the fish tank or animals, it was a stupid temporary boat display or something lol)...


The other morning I couldn't find Tink in her room....this is why.....
Add Image


And finally the boys helping put up the tree...they did a great job!




:D ok still a lot of pics, but not as bad as trying to do an entire season in one post ;)
If you leave a comment, let me know which one is your fave...I might be entering a contest (you can pick one of these or one of the fall ones from a previous post) for portraits of people ;)....

8 comments:

Amanda said...

I ADORE the picture of your Tink snuggling on the couch with her big brother? That is one to cherish!

Aisha said...

Your daughter is so adorable! I hope you will join the contest! :D

joyinhim said...

Love all the pics! One year I didn't take any Thanksgiving photos - our oldest DD was not here and 3/4 others were sick - one with pneumonia - so I did a page about my BLUE Thanksgiving.

Tracy said...

The pics are cute. What a good idea to see Santa when he was visiting the Bass Pro Shop. I tried to take my nephew last year at the malls and you couldn't take your own pictures even if you bought one (which was a totally ridiculous price). Luckily he was little enough that he didn't really know he didn't do it.

Tink is such a cutie. I also wore dresses as shirts as I grew. I think it was my mom's way of "stretching" the wardrobe budget. In hindsight, it was a pretty good idea. Completely forgot about it until you described Tink's outfit.

Thanks for sharing the photos.

Iris said...

Love all your pics! You should definitely enter that B&W pic of Tink with her doll. It's a beautiful portrait.
And at least you do get a decent photo of your boys every now and then. My five and six year old can only goof off when I pull out my camera. :)

Tracy said...

Gorgeous pics Girl - you kids have grown so much! Hope you are all well? Have a wonderful festive season (((HUGS)))T

Dee said...

oh those are GREAT pictures!!! I LOVE the hairclips..TOO CUTE! :)

Brook said...

I didn't take picts either! LOL! That Tink is a fashion bug. You know...she can pull off that shabby chic style! What a cutie. I really like the clip. If I had a girl we would so be making a little army guy clip to go with a camo dress.